close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

שלוש דרכים לשדרג את הגינה שלכם

מערכת שורשד אב, תשעח16/07/2018

לטובתנו אנחנו צריכים להשקיע זמן ומחשבה בעיצוב, בבחירת ריהוט גן ובתכנון האזור כולו. הנה שלוש דרכים מצוינות להשיג את המטרות הללו

תגיות:
הסלון שלנו מקבל לא מעט תשומת לב כשאנחנו מתכננים את עיצוב הבית, ויש לכך סיבה אחת עיקרית. זהו החלל שבו אנחנו מארחים את החברים ואת בני המשפחה, ושם אנחנו גם מבלים לא מעט זמן עם הילדים. עם זאת, חצר הבית ראוי ליחס חם לא פחות, ובמקרים רבים החלק החיצוני הופך לאזור האירוח המרכזי שלנו. מאחר והשמש הישראלית זורחת במשך רוב ימות השנה אפשר להבין איך זה קרה. כדי שנוכל לנצל את השטח הנפלא הזה לטובתנו אנחנו צריכים להשקיע זמן ומחשבה בעיצוב, בבחירת ריהוט גן ובתכנון האזור כולו. הנה שלוש דרכים מצוינות להשיג את המטרות הללו.

1 – חלוקה נכונה של השטח
לפני שאתם שותלים פרחים ועצים, והרבה לפני שאתם רוכשים ריהוט גן או מתקינים פרגולה שתספק הצללה טובה, כדאי שתבחנו את השטח שלפניכם ותקבעו כמה פרטים טכניים. בשלב הזה רצוי להגדיר כמה מהשטח שלרשותכם יוקדש לצמחייה, דשא, פרחים ואפילו בריכה קטנה (אם יש לכם מקום). זכרו להשאיר מקום גם לפינת אירוח גדולה ומרווחת, וקבעו את מידותיה. בהתאם תוכלו לרכוש ריהוט גן מתאים, לתכנן פינת זולה קטנה או להציב עמדת מנגל שתאפשר לכם לארח חברים עם ארוחה טובה.

2 – בחרו ריהוט גן איכותי
כעת, כשאתם יודעים בדיוק מה גודל השטח העומד לרשותכם, הגיע הזמן להיכנס לפרטים הקטנים. בחרו ריהוט גן איכותי, שימו לב לחומרי הגלם והקפידו לרכוש רהיטי גינה נוחים שילוו אתכם במשך שנים. בנושא הזה כדאי לקחת בחשבון גם את סוגיית מזג האוויר, ורצוי לזכור שריהוט עץ עשוי להיפגע בעקבות החשיפה הממושכת לשמש (או לשם), ולכן עדיף לבחור ריהוט מאלומיניום, למשל. אם השטח מוצל היטב ואתם יודעים בוודאות שהריהוט שלכם לא ייחשף לשמש החזקה או לגשם הזלעפות, תהיה לכם גמישות רבה עוד יותר.

3 – התמקדו בנוחות שלכם
בכל שלב בדרך, בין אם אתם מתכננים מדשאה רחבה, פינת ישיבה מפנקת או התקנת מטבח חוץ, כדאי שתזכרו מה הנושא החשוב באמת – והוא הנוחות שלכם, כמו גם הנוחות של האורחים שלכם. ריהוט גן גדול ומרווח יאפשר לכם לשהות בחוץ הרבה יותר, וגם ליהנות מכל רגע. אם אתם אוהבים לשבת במרפסת עם ספר טוב בסוף היום, הרי שהצבת ערסל או נדנדה לגינה היא פתרון מופלא. מי שמקיים סעודות שחיתות לעתים קרובות זקוק לריהוט גן מתאים, הכולל כיסאות ושולחן אוכל שישלבו בין עיצוב מרשים לנוחות בלתי מתפשרת.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה